Friday 13 May 2011

Primul tango la Paris

Ştiu că întrerup threadul cu casele şi Carmen iarăşi o să mă certe, dar zău că nu mai am răbdare... Dacă vă place, mai sunt şi altele de unde a venit ăsta - de fapt, astea, că-s mai multe :)



Tango Quién Hubiera Dicho (1932)
Letra de Luis César Amadori
Música de E. Sciammarella
Canta: Adriana Varela

Qué cosas, hermano, que tiene la vida,
Yo no la quería cuando la encontré;
Hasta que una noche me dijo resuelta,
Ya estoy muy cansada de todo, y se fue.
Qué cosas, hermano, que tiene la vida,
Desde aquella noche la empecé a querer. 

Cuántos sacrificios hice pa’ olvidarla,
En cuántos fandangos mi vida perdí;
Quién hubiera dicho que por su cariño
diera tantos tumbos como los que dí.
He tirado la vida por los cafetines
pa’ mostrarle a todos que ya la olvidé;
pero todo es grupo y al quedarme a solas,
he llorado, hermano, como una mujer.

Dos años enteros la tuve a mi lado,
y nunca ni en sueños quererla pensé;
quién iba a decirme que loco yo un día,
la vida daría por verla otra vez.

Que cosas, hermano, que tiene la vida,
desde aquella noche la empecé a querer.

Cuántos sacrificios hice pa' olvidarla,
en cuántos fandangos mi vida perdí;
Quién hubiera dicho que por su cariño
diera tantos tumbos como los que dí.
He tirado la vida por los cafetines
pa’ mostrarle a todos que ya la olvidé;
pero todo es grupo y al quedarme a solas,
he llorado, hermano, como una mujer.

Qué cosas, hermano, que tiene la vida,
desde aquella noche la empecé a querer.

2 comments:

  1. Ascult si merg pe pereti sau pe nori, in orice caz nu pe pamint. Si cum in logica comuna, daca nu e pamintesc, e divin, ei bine, iata efectul tangoului tau, pentru care, orice ar zice Carmen, merita sa intrerupi povesta caselor. Mi-e dor de cheiul pe care nu am dansat niciodata, dar unde am fost o data in absenta ta, oare am fost si impreuna? (deh, amnezia mea...)

    ReplyDelete
  2. Cred că am fost, dar în orice caz nu atunci când se dansa... Oricum, serile de tango pe cheiul Senei au reînceput de duminică, avem şanse să recuperăm vara asta :)

    ReplyDelete