Monday 6 June 2011

Paranteză la petrecerea interbelică

Azi-dimineaţă am constatat două fenomene strâns legate unul de altul, şi anume: cum mă pregăteam eu să mă lansez vajnic pe blog cu un post bosumflat despre cum, dacă nu scriu eu, nu se îngrijeşte nimeni de bunăstarea lui - ceea ce e, în acelaşi timp, fals şi absurd: cine altcineva să se îngrijească de el? - am dat peste două ditamai comentarii de la Carmen (le găsiţi aici, dacă n-aveţi răbdare să umblaţi după ele), absolut savuroase, care nu numai că-mi infirmă teoria, ci mă trimit direct la al doilea fenomen, comme quoi sarea şi piperul cafenelei se mută, încet-încet, de la conţinut la comentarii şi de la patron la clienţi, ceea ce corespunde, în fond, menirii oricărei cafenele care-şi merită cât de cât numele. Aşa că, dragii mei, să nu vă miraţi dacă peste vreo şaptezeci de ani, aşa, o să apară şi pe Café Mitteleuropa o plăcuţă ca aia de pe Closerie des Lilas, în care să se spună că aici au mâncat, băut, scris, desenat şi benchetuit marile personalităţi ale momentului :) Astea fiind voi, dacă n-am fost suficient de clară.

1 comment:

  1. Da', vezi tu, clientii lu' Cafe M. de pe placuta vor fi trecut macar in vizita pe la Monsieur Mallarme. Ca deh, au mincat, baut, scris, desenat si benchetuit, dar o vor fi facut in a doua versiune a limbajului. Ceea ce nu doresc cu nici un chip petrecerii din blocul cu etaje i nterase de la Icoanei. Retour donc au primitif!

    ReplyDelete